Kamamax Spray vs Rambo Spray


Cecair tahan lama dalam bentuk spray kini semakin mendapat sambutan. Selain mudah diguna, ia juga cepat meresap dan bertindak. Jadi, tak perlu tunggu lama, untuk mendapat performance mantap si suami ketika bersama isteri.

Antara produk yang menjadi sebutan ramai ialah Kamamax dan Rambo Spray. Dalam pasaran, kedua-duanya ada pengemar masing-masing. Setiap satu produk ini menpunyai kelebihan tersendiri. Jom kita lihat serba sedikit review perbandingan tersebut:

1. Kegunaan -  boleh dikatakan keutamaan kedua-dua produk ini bertujuan untuk merawat masalah 'pancut awal'. Cuma beza sedikit, selain mengeraskan zakar, Kamamax juga diguna untuk membesar dan memanjangkan 'senjata kita'. Ini kerana, kandungan didalamnya terdapat pati minyak lintah dan gamat. Dalam dunia perubatan tradisional, sememangnya lintah mujarab untuk membesarkan alat vital lelaki.

2. Kandungan - Rambo Spray mengandungi 100% herba tumbuhan. Manakala Kamamax Spray pula diformulasikan dari herba dan dicampur dengan pati minyak haiwan. Sebab itu, Rambo lebih cepat bertindak dan berkesan seawal 3-5 minit sahaja. Sedangkan, Kamamax selepas dispray, perlu tunggu 30-45 minit untuk meresap sepenuhnya. Mungkin kerana dicampur dengan pati minyak tadi menyebabkannya lambat sedikit bertindak.

3. Kuantiti - Rambo didatangkan dalam bekas botol 15ml.. sementara Kamamax dalam bekas botol 10ml. Kedua-dua produk ini perlu minima 4x spray bagi mendapatkan kesan yang diinginkan. Jadi, dari segi kuantiti dan masa kegunaan, Rambo lebih isipadunya berbanding Kamamax. Cuma bekas botol Kamamax ada bahagian jalur lutsinar dibahagian sisinya, bagi memudahkan kita melihat baki kandungan yang tinggal di dalam botol.

4. Harga -  Perbandingan dari sudut harga memang agak sukar sebab banyak faktor perlu dinilai, bagi mendapat keputusan yang adil. Lagi pun, pengguna mempunyai persepsi yang berbeza tentang harga sesuatu produk. Sebab, yang penting keberkesannya dan kepuasan selepas digunakan.

Jom dapatkan kedua-dua produk hebat ini! Tekan butang di bawah untuk berhubung dengan agen -agen kami.




https://kamamaxx.blogspot.com/2018/10/kamamax-spray-tahan-lama-lelaki.html

Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Sepang, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.

1 comment:

Amer Rashed said...

Info terbaekk bossku!